Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Węgierski rynek kosmetyków

13.06.2012 | Autor: PBRZ | Branża: CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ | Kraj: WĘGRY

Wartość sprzedaży detalicznej produktów kosmetycznych na Węgrzech w ciągu 12 miesięcy (między marcem 2011 r. a lutym 2012 r.) wyniosła 300 mld HUF, czyli nieco ponad 1 mld euro. Była więc na takim samym poziomie jak w poprzednim 12-miesięcznym okresie. Jak wynika jednak z danych firmy Nielsen, w najnowszym analizowanym okresie nastąpił 3-proc. spadek wolumenu sprzedaży detalicznej kosmetyków na rynku węgierskim.

Między marcem 2011 a lutym 2012 r. najbardziej wzrosła na Węgrzech sprzedaż żeli pod prysznic, mydła w płynie i środków czyszczących.

Głównym kanałem dystrybucji kosmetyków na Węgrzech są hipermerkety. Przypada na nie 38 proc. sprzedaży. Na sklepy wielkopowierzchniowe (400-2500 m²) przypada 17 proc. sprzedaży, na drogerie – 27 proc., na sklepy o powierzchni do 400 m² - 14 proc.

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość