Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Tajwański rynek odzieży sportowej

07.09.2016 | Autor: PBRZ | Branża: TEKSTYLNO-ODZIEŻOWA | Kraj: TAJWAN

W 2015 r. wartość tajwańskiego rynku odzieży sportowej zwiększyła się o 5,2 proc. w zestawieniu z rokiem poprzednim i osiągnęła poziom 1,2 mld euro. Był to efekt rosnącej popularności sportu w tym kraju, zwłaszcza wśród kobiet.

Obecnie do najchętniej uprawianych na Tajwanie zajęć o charakterze sportowym należą: jogging, biegi maratońskie, joga i turystyka, zarówno piesza jak i rowerowa. Do tego rodzaju aktywności można zaliczyć również jazdę na skuterze (najczęściej wybierany sposób poruszania się po wyspie). Pod tym kątem dobierana jest odzież i akcesoria.

Według Euromonitora, w najbliższych latach jeszcze bardziej umocni się tendencja zwyżkowa sprzedaży omawianych wyrobów: w 2019 r. wartość całego tajwańskiego rynku odzieży sportowej i turystycznej zbliży się do pułapu 10 mld euro.

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość