Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Norwegowie preferują mydło w płynie

04.06.2012 | Autor: PBRZ | Branża: CHEMII GOSPODARCZEJ I KOSMETYCZNEJ | Kraj: NORWEGIA

W 2011 r. wartość sprzedaży mydła w Norwegii wzrosła o 4,5 proc., osiągając poziom 83,5 mln euro. Była to odwrotna tendencja do notowanej w roku poprzednim – zauważa dziennik Handelsbladet FK.

W 2011 r. zwiększyła się sprzedaż wszystkich rodzajów mydła, z wyjątkiem produktów w kostkach. Największy udział w rynku miał żel pod prysznic (50 mln euro, przy wzroście p 6,2 proc. w stosunku do roku poprzedniego). Sprzedaż mydła mydło w płynie wzrosła w tym samym czasie o 3,5 proc. (do 25,9 mln euro), natomiast mydła w kostkach spadła o 0,4 proc. (do 6,6 mln euro).

Wzrost popularności mydeł w płynie nie jest w Norwegii tendencją nową. Relatywnie nową zmianą jest natomiast coraz wiesza popularność produktów opartych na składnikach naturalnych.

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość