Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Największe europejskie sklepy internetowe

12.11.2014 | Autor: PBRZ | Branża: USŁUGOWA | Kraj: UE

W 2013 r. liderem europejskiego rynku e-commerce była firma Amazon, mająca główną siedzibę w USA. Wartość jej sprzedaży na naszym kontynencie w 2013 r. przekroczyła 19 mld euro i była o 14 proc. większa niż w roku poprzednim. Na drugiej pozycji znalazł się niemiecki Otto, z obrotami ponad 6,1 mld euro (wzrost 8 proc.), a na trzecim – luksemburski Apple – prawie 3 mld euro (+9 proc.).

Według Veraart Research, kolejne miejsca przypadały: Tesco z Wielkiej Brytanii (3,2 mld euro, +19 proc.), również brytyjskiemu Home Retail Group (2,6 mld euro,) proc.), francuskiemu Kering (Redcats) (2,4 mld euro, +21 proc.), brytyjskiemu Dixonsowi (1,8 mld euro, +16 proc.), francuskiemu CDiscount (1,8 mld euro, +2 proc.), niemieckiemu Zalando (1,8 mld euro, +52 proc.), francuskiemu Vente-Privee (1,6 mld euro, +23 proc.), brytyjskiemu Next Plc (1,6 mld euro, +16 proc.), również brytyjskiemu Shop Direct (1,5 mld euro, +10 proc.), francuskiemu Carrefourowi (1,5 mld euro,. +3 proc.), brytyjskiemu Asda (1,4 mld euro, +8 proc.), amerykańskiemu Staplesowi (1,3 mld euro, -6 proc.), brytyjskiej firmie John Lewis (1,3 mld euro, +10 proc.), francuskiemu E.Leclercowi (1,3 mld euro, +23 proc.), niemieckiej Metro Group (1,3 mld euro, +19 proc.), francuskiej 3 Suisses (1,2 mld euro, +3 proc.), oraz brytyjskiej Sainsbury's (1,2 mld euro, +20 proc.).

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość