Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Najpopularniejsze w Europie marki branży skórzano-obuwniczej

13.11.2014 | Autor: PBRZ | Branża: SKÓRZANO-OBUWNICZA | Kraj: UE

W porównaniu z branżą tekstylno-odzieżową, europejski sektor skórzano-obuwniczy wykazuje mniejszą tendencję do internacjonalizacji. Spośród 20 czołowych marek tylko 3 są obecne we wszystkich 10 krajach europejskich (Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Luksemburg, Portugalia, Szwajcaria i Włochy), badanych przez firmę Codata. Także tylko 3 marki mają w wymienionych krajach sieci handlowe składające się w sumie z więcej niż 500 sklepów. Są to: Intersport – 704 placówki, Geox – 626 i La Halle o Chaussures – 538.

Kolejne miejsca zajmują: Foot Locker – 478 sklepów, Deichmann – 478, Decathlon – 464, Bata – 370, Eram – 331, Carpisa – 278, Marypaz – 278, Gemo – 277, Decimas – 273, Guess – 267, San Marina – 250, Sport 2000- 231, Timberland – 226, Texto – 197, Chaussea – 189, Adidas – 184 oraz Andre – 182.

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość