Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Małe wykorzystanie kanałów dystrybucji

22.10.2010 | Autor: PBRZ | Branża: MEBLARSKA | Kraj: AUSTRIA, NIEMCY, SZWAJCARIA

Szacuje się, że 60 proc. przedsiębiorstw handlowych w krajach niemieckojęzycznych posiada tylko jeden kanał dystrybucji. 30 proc. takich przedsiębiorstw ma dwa kanały, natomiast tylko 10 proc. sprzedają wielokanałowo. Pod względem liczby kanałów dystrybucji w tych krajach przodują takie branże jak drogeryjna (55 proc. firm ma dwa lub więcej kanałów dystrybucji), elektroniczna (47 proc.) oraz ubraniowa (45 proc.). Najmniej kanałów dystrybucji wykorzystują firmy z branż spożywczych (32 proc. firm sprzedaje wielokanałowo) oraz meblarskich (37 proc.).

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość