Raporty, analizy, informacje.

- Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym.
- Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów.
- Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych.

Najwięcej na żywność wydają Rosjanie i Hindusi

Udział żywności i napojów (w tym alkoholowych) w wydatkach na zakup dóbr konsumpcyjnych w Rosji wynosi 37,3 proc. Proporcjonalnie więcej na ten cel przeznaczają tylko Hindusi – prawie 50 proc.

Według danych opublikowanych przez rosyjski bank centralny, w Japonii udział żywności i napojów w wydatkach konsumpcyjnych ludności wynosi 19,1 proc., w Brazylii – 23,1 proc., w RPA – 21,6 proc., w USA – 15,3 proc., a w Niemczech – 13,5 proc.

Adres:

ul. Villardczyków 1/19, 02-798 Warszawa

Kontakt

tel. (22) 408-18-17, email: biuro@pbrz.pl

Subskrybuje zawartość